subota, 9. siječnja 2016.

RECENZIJA Deline tekući puder

Pozdrav svima i samo bih vam želila zahvaliti na ovoliko pregleda i komentara. Stvarno nisam očekivala da ću u ovako kratkom vremenu ostvariti ovoliki broj pregleda i pratitelja. Za ovaj post sam odlučila napisati recenziju o Deline hidratantnom tekućem puderu.Dakle, kao što sam u prošlom postu napisala kupljen je u parfumeriji za nekih 26 kuna, ako se ne varam. U početku sam bila skeptična oko njega, posebice zato što nisam nigdje vidila nikakvu recenziju, ali nije da sam i pretraživala. A još više me preplašila marka za koju prije nisam čula. Ali da, ipak sam odlučila da ga kupim i evo ga.

 

Za tih 26 kuna dobivate 50mL pudera, iako se meni čini da je više kao tonirana krema. Jako se lako nanosi i blendira, i kada ga nanesete jako je lagan i ne osjećate ga na licu. I super prekriva crvenilo ali i ne baš najbolje prištiće. Barem tako na mojoj koži. 

 

Ja sam svoj uzela u nijansi Florida (broj 3), i ta je malo tamnija nego ostale, a pakiranje vam nisam uspila slikati jer sam kutijicu već bacila čim sam došla kući. 

 

I što je najvažnije nema šljokica ni nikakvog sjaja u sebi, što je kod mene ogroman plus zato što ne volim da kada stavim neki puder da izgledam kao disko kugla. Ne zadržava se čitav dan na licu, ali nema veze. Kao što vidite gore na slici, on je običan ali jako lijep i jeftin. On nije za one koji imaju masnu kožu, tako da ako nemate takav tip kože,ovo vam preporučujem! I nakon istraživanja na internetu, primjetila sam da je marka slovenska. 

I mislim da bi to bilo sve o Deline puderu. Ako vas zanima nešto posebno,a da sam slučajno zaboravila, komentirajte i pitajte. Hvala svim jos jednom i veliki pozdrav !

E-MAIL: fashionlollipopxx@gmail.com

 



Broj komentara: 9:

  1. Zanimljiv puder,nisam cula za njega do sada!Super recenzija♥
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne šminkam se, ali mislim da si odlično opisala ovaj proizvod. Uvijek volim pročitati takve postove, jer mogu pomoći ako se dvoumimo između dva pudera ili nečega sličnog. :)♥

    NOVI POST -> Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi put cujem za ovaj puder i recenzija je odlicna! Da li si probala da ga fiksiras puderom u kamenu?

    Novi post je na blogu

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sasvim si zaslužila sve te preglede i komentare. Želim ti da ih bude još mnooogo! :)
    Što se tiče posta, odličan je i fenomenalno si odradila recenziju. Sve pohvale! ♥

    Novi post na mom blogu ----> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. nekada u staroj državi ovaj je puder bio jedini domace proiyvodnje ...ovaj puder postoji preko 40 godina ako ne i više

    OdgovoriIzbriši
  6. nekada u staroj državi ovaj je puder bio jedini domace proizvodnje ...ovaj puder postoji preko 40 godina ako ne i više

    OdgovoriIzbriši
  7. Gdje ga ima za kupiti molim vas..ja ga koristim godinama..i uzimala sma ga u Bosni j Bingo ducanu...gdje ga ima u hr ???

    OdgovoriIzbriši